Trelew - Puerto Rawson - Reisverslag uit Rawson, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu Trelew - Puerto Rawson - Reisverslag uit Rawson, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu

Trelew - Puerto Rawson

Blijf op de hoogte en volg pieter

19 September 2012 | Argentinië, Rawson

Na veel getreuzel bij DHL hebben we besloten om eerst, in afwachting van onze zending(...), nog wat in de buurt van Puerto Madryn rond te zwerven.
Het werden Trelew en Rawson. Véééél tegenwind en af en toe regen hebben ons gezegend met een hoest, keelpijn en nog meer snot. Het was een pittig voorproefje van wat ons de komende weken te wachten kan staan...
In Rawson hadden we gehoopt een kleine glimp op te vangen van de Tonina's (dolfijnen, géén tonijnen), maar de schuchtere beestjes hadden jammer genoeg geen zin in.
Wél hebben we drie (jawel, drie!!) pinguins zien voorbijdrijven!!! Echt grappig... Waarschijnlijk waren deze youngsters op zoek naar een nieuwe kolonie ofzo.
Na onze meerdaagse excursie zijn we naar Puerto Madryn terug gefietst
met een serieuze tegenwind en véél stevige heuvels.
Uitgeput en voldaan tentje in gekropen en doke gedaan!!

PS: Rawson [rauwson] heeft zijn naam niet gestolen.... Meer dode dieren naast de weg, dan levend in het wild......
'Ik heb een gordeldier gezien!!'

• 21 September 2012 - 18:00

Dieter:

Ola Amigos del mundo,

Pitje ik had het al gehoord van u fietse 'shame on you!' da ge da kunt vergeten maar ale weer een reden om het thuisfront in te schakelen.

Maar super fotookes herken er echt veel van, die madam in buenos aires die er aan een gebouw hangt (daar zaten wij ergens in een hostel (hostel del sol). daar was ook onderhande onze rugzak gepikt. Het natuurgebied valdes is ook super!

Echt veel succes daar en geniet ervan!!

suerte!

• 24 September 2012 - 23:53

Seppe:

Hey Nathalie!

Moemoe vertelde mij over jullie reis. Klinkt echt super! Geniet ervan zou ik zeggen en moest je van plan zijn om ook naar Peru of Ecuador te fietsen, laat me dan zeker iets weten. Dan zien we elkaar daar misschien of wie weet kan ik jullie wel helpen met een contact of zo...

Un abrazo!
    Seppe