Peninsula Valdés en Puerto Madryn - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu Peninsula Valdés en Puerto Madryn - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu

Peninsula Valdés en Puerto Madryn

Blijf op de hoogte en volg pieter

08 September 2012 | Argentinië, Puerto Madryn

Heyhey,

Na de drukte in Buenos Aires was het tijd voor de natuur!!!!
Aangekomen in Puerto Madryn zijn we beginnen fietsen richting Puerto Piramides op het Peninsula Valdés.
Hier komen in deze tijd zeer veel zeeleeuwen en walvissen hun jongen werpen. (walvissen werpen?)
De eerste nacht zijn we gaan slapen in de duinen, met zicht op een baai met walvissen. De volgende dag werd de jarige Natalie beloond met een privé-show van de springende walvissen en een troep grappige zeeleeuwen.
Nu zijn we terug in Puerto Madryn en gaan we de buurt hier eens verkennen.
Dinsdag gaan we beginnen aan de grote oversteek naar Bariloche.
Dit wordt zeker spannend omdat er onderweg gewoonweg NIETS is.

Tot nu toe willen de beentjes zeker nog mee en is de stemming opperbest.

tot later
P en N

Foto's volgen nog
@ MGH: Bedankt voor de verrekijker!! Hij is zéker van pas gekomen!!

• 10 September 2012 - 09:02

Liesbeth:

Wauw, ziet er prachtig uit! Leuk dat we jullie avonturen kunnen volgen. En fijn dat MGH toch een beetje bij jullie is daar. :) Geniet ervan!

Greetz from the office

Liesbeth

• 15 September 2012 - 00:21

Lander Kuypers:

Amai, wat lees/zie ik hier!!! Plaatsen die ik niet ken... een privéshow?! en is dat niet dé Megaptera novaeangliae (ook wel gekend als de bultrug)!

Mvg,

L en T

• 16 September 2012 - 03:08

Pedro Carlito:

Neen L en T.... Dat is de Eubalaena australis (ook wel gekend als de Zuidkaper)! ;-)