Eerste week in buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu Eerste week in buenos aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van pieter callier - WaarBenJij.nu

Eerste week in buenos aires

Blijf op de hoogte en volg pieter

03 September 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Buenos tardes iedereen!

De eerste dagen hebben we in Buenos Aires zelf doorgebracht om een beetje op onze positieve te komen en alles in orde te brengen wat we door de drukte thuis vergeten waren.
We hebben ondertussen de stad ontdekt met al z·n mooie en minder mooie kanten. De gebouwen hier zijn prachtig, maar eco staat niet in hun woordeboek als het om het verkeer gaat, zo stinken dat die kunnen!

Morgen nemen we de trein naar puerto Madryn, niet dat we lui zijn, maar ·t is van de moetes... een van de dingen die we thuis vergeten zijn is een stukje stuur van Pieter :) wat vrij cruciaal is om te kunnen beginnen fietsen, maar met de hulp van de mama·s komen we er wel.
de bedoeling is om het stukje te laten opsturen naar Puerto Madryn waar we tegen dan hopelijk zelf ook zijn aanbeland, maar moesten we daar voor een langere tijd moeten wachten is dat ook geen probleem want dan zien we gewoon wat meer naar de walvissen!

Nu zal ik de moderne man maar eens gaan helpen in de keuken, hij is ondertussen al aan de mate geslagen... voor mij is het nog even wennen aan de smaak... mogelijkheid om te eten is er mometeel nog voldoende, zeker door de buffetontbijtjes dat bij in de kamerprijs zitten!

besos xx

• 03 September 2012 - 15:39

Rita Van De Merlen:

Hoi Natalie en Co.,

Ik ben blij dat ik nu jullie avonturen kan volgen.
    Lydia is ons op de hoogte komen brengen hoe we dit kunnen lezen.

Hoop dat je reis voorspoedig mag verlopen en tot lees,

Groetjes Rita

• 05 September 2012 - 20:10

Raymonda:

Dikke knuffel voor je verjaardag hé Natalie. Geniet van jouw dagje, ginds in het verre Puerto Madryn (of waar je ondertussen al bent). Lydia en ik hebben 6 september al aangekruist op de kalender in ons bureau.

Liefs van Raymonda

• 06 September 2012 - 10:52

Veerle:

Een héél gelukkige verjaardag !!!! Geniet van jullie reis, veel plezier samen!

• 06 September 2012 - 14:45

Sandra:

Gelukkige verjaardag Natalie. xxx
    veel reisgenot
    groetjes
    Sandra

• 30 September 2012 - 20:23

Peggy:

Hey Nathalie&Pieter,ben wel wat te laat maar toch nog een fijne verjaardag toegewenst.Heb al jullie verslagen zojuist gelezen en de foto's bekeken(grappig by the way)!Wat jullie samen doen vind ik ongelofelijk.Gewoon pak en zak,een goed uitgeruste fiets en hop,naar het onbekende,echt tof!Ik wens jullie alvast nog veel plezier op jullie waarschijnlijk, onvergetelijke reis.Wees vooral voorzichtig en doe zeker 1 ding.........................."GENIET VAN ELKAAR"!Dikke dikke afstandsknuffel en tot volgend jaar.Zalige kerst en een gelukkig Nieuwjaar alvast! :o)))))))